04:27

Jestem szczeniakiem: TAG Mój zwierzęcy przyjaciel

Przedstawiam pierwszy TAG w moim wykonaniu! Zapraszam do przeczytania i odpowiedzenia na pytania w komentarzu

1. Jak nazywa się twój zwierzak ?
CD Dune Kierskie Ustronie
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Jest to pies rasy bokser
3. Jak długo jest już z tobą ?
Ze mną jest od 31 maja 2016, także krótko!
4. Jak dostałaś swojego zwierzaka ?
Nie rozumiem tego pytania, po prostu go kupiliśmy
5. Ile ma lat ?
Na dzień dzisiejszy ma 8 tygodni i 3 dni
6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
Nie wiem zbytnio bo jest jeszcze szczeniakiem i jego cechy są naturalne na jego wiek, ale chyba ciekawość i to że mocno gryzie
7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?
Dla mnie pies jest przyjacielem, relacja z nim jest dla mnie ważniejsza niż zwykli znajomi
8. Ulubione chwile ?
Nie mam go za długo, ale na obecną chwilę to zabawy w ogródku
9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Diunek, Diuncio

dodatkowe pytania:

10.Czy jest coś, co cię w nim denerwuje ?
Jego zęby! Mocno nimi gryzie! Już nie jedna bluzka ma małe dziurki przez niego
11. Za co go kochasz?
Za to że jest, bo czego można chcieć więcej? Wystarczy że przy mnie zawsze jest
12. Jak się znalazł w twoim domu?
Po śmierci poprzedniego szukałam w Internecie hodowli, które oczekują miotów z psiakami w naszym typie (czyli pręgowany, mało białych znaczeń) Poprzednia hodowczyni poleciła nam tę hodowlę i akurat jeden psiak przypadł nam do gustu
13.Jaki ma charakter?
Jak każdy szczeniak: jest troszkę niegrzeczny, ciekawski, mały psuja i gryzoń, ale przy tym jest niezwykle inteligentny
14. W co się lubi bawić?
W przeciąganiu swojej szmacianej zabawki lub ręcznika, ja ciągnę z jednej strony a on z drugiej. Lubi też gryźć plastikową butelkę
15. Dlaczego akurat to zwierzę, ta rasa?
Bo miałam już dwa poprzednie bokserki i są CUDOWNE! Trudno mi to wytłumaczyć, ponieważ kocham tą rasę za wszystko! Za wygląd i charakter

Tu macie moje odpowiedzi, czekam na wasze w komentarzach:

Copyright © 2014 DOGarnia , Blogger