09:00

Nowy nagłówek od Sary!

Ostatnio na Facebooku poznałam świetną osobę, która również prowadzi bloga, jest to Sara Dunaj znana z bloga Sara's City.

Tutaj macie link do jej bloga <KLIKNIJ TUTAJ >

Sara postanowiła zrobić dla mnie nagłówek (możecie teraz oglądać efekty), wysłała mi dwie propozycje, tylko ja łamaga komputerowy, nie potrafiłam tego samodzielnie ustawić i pomóc musiała mi ponownie!!!

Jest naprawdę utalentowana , cierpliwa i pomocna, nie chcę się jej podlizać ani nic z tych rzeczy, po prostu doceniam czas, który mi poświęciła.
Wejdźcie na jej bloga, zostawcie obserwację oraz miły komentarz!

Możecie również zamówić u niej nagłówek oraz szablon!!!

A dla Sary ( o ile to czytasz) wielkie: DZIĘKUJĘ!!!!, na pewno będę wpadac na twojego bloga bo jest naprawdę ciekawy!!!


Copyright © 2014 DOGarnia , Blogger