03:31

Jestem szczeniakiem: Jak nazwać psa? cz. 1

Nie miałam pojęcia w jakiej serii umieścić ten post mimo, że jest bardzo przydatny.  Przedstawię wam kilka kroków jak wybrać nazwę, a w drugiej części przedstawię ciekawe propozycje:


Jeśli jest to pies rasowy to wszystkie szczeniaki powinny nazywać się na tą samą literę.

Krok 1: Imię powinno być krótkie, by pies je zapamiętał i reagował na nie

Krok 2: Niech będzie proste do zapamiętania także dla człowieka

Krok 3: Ja jestem przeciwniczką nadawania imion ludzkich, ale tylko polskich, nie wiem skąd się to wzięło, ale nigdy nie nadam psu na imię Jaś, Kuba czy Patryk a suczce Julia, Ala lub Sylwia, ale Jimmy, John, Lily -już tak

Krok 4:Niech pasuje do psiaka, ( z wyglądu lub charakteru) np. mój drugi bokser pochodził z miotu, gdzie wszystkie szczeniaki wabiły się jak nazwy whisky, ze względu na ich kolor bardzo zbliżony do koloru tego alkoholu

Krok 5: Imię jest ważne, jednak z doświadczenia wiem, że właściciele w domu często wołają inaczej na psy, co nie zwalnia właścicieli do normalnych imion. Nie rozumiem imion typu: Playboy, So much fun itp.


Krok 6: Uważam, że nadawane imiona szczeniaków powinny być wspólne czyli jeżeli 4 szczeniaki z miotu mają greckie imiona to piąty nie może wabić się jak francuskie perfumy

A wy jak uważacie? Zgadzacie się ze mna?




Copyright © 2014 DOGarnia , Blogger