04:07

Psi niezbędnik na podróż/ post pisany przez mojego psa

Jako że mamy wakacje i jestem przedstawicielem gadających psów chcę dać wam rady co należy zabrać na podróż, bo zdaję sobie sprawę, że nie każdy o tym wie.

1) Pamiętaj o misce! Jeśli masz możliwość to zainwestuj w podróżną miskę, która zajmuje mniej miejsca niż ta zwykła




2) Oprócz miski potrzebna mi woda, mi bardzo smakuje zwykła z kranu, dlatego przed wyjazdem moja pani nalewa mi do butelki wody i podczas przystanku nalewa do miski


3) Psy są jak ludzie, muszą załatwiać swoje potrzeby. Jako, że korzystanie z toalety jest skomplikowane powinieneś mieć worki specjalne dla psich odchodów lub takie zwykłe jednorazowe:
(może być też pomocna łopatka)


4) To, że jestem psem nie oznacza, że nie lubię wygody! Warto przygotować pupilowi wygodną klatkę lub miejsce w bagażniku ( o ile je masz). Po dodaniu kilku zabawek lub kocyka nawet metalowa klatka staje się przytulna




5) Zabawki bo my psy najbardziej to lubimy się bawić



6) Nie zapomnij o smyczy i obroży, bo np. podczas postoju może być ci ciężko opanować energię pupila lub nie każdy będzie sobie życzył aby twój pies biegał sobie samotnie



7) Warto też zabrać karmę, jeśli nie wrócicie do domu w porę na posiłek, jednak pamiętajcie, że po posiłku nie możemy od razu wskakiwać do samochodu! Może się to skończyć źle

8) Kocyk zawsze pachnie domem

9) Podczas dłuższej podrózy lub wyprawy na łąkę, może przydać się wapno np. gdyby użądliła waszego pupila osa lub pszczoła! Jak ja nie cierpię tych robaków!

10) Kleszcze są wszędzie! I uwierzcie, są gorsze niż pszczoły




11) Książeczka zdrowia i szczepień może okazać się bardzo potrzebna




Copyright © 2014 DOGarnia , Blogger