02:56

Jak kupić psa #6: Skąd mam wiedzieć, że to ten jedyny?

Cześć wszystkim!
Dziś przychodzę z kolejnym postem z serii ,,Jak kupić psa". Na wstępie pragnę zaznaczyć, że jestem tylko amatorem i dzielę się tymi informacjami bo chcę wam przedstawić moją sytuację z psiakiem, może komuś tym pomogę :)
W tej serii krok po kroku omawiam zakup psa!
Zapraszam!!!

Ten jedyny?!

Wydaje mi się, że ten etap jest najistotniejszy! Musisz wiedzieć, że kupujesz przyjaciela, a nie zwykłego zwierzaka, który po prostu będzie. Musisz wiedzieć, że prawdopodobnie będzie z tobą dorastał, starzał się, bawił, żyć i umierał. Ten wybór zmieni twoje życie! Będziesz miał nowe obowiązki, jednak są one tego warte! Jednak by nie żałować zakupu psiaka trzeba dokonać odpowiedniego wyboru. Pewnie naoglądałeś się dużo szczeniaków i wszystkie są urocze i ładne, jednak którego wybrać?

Przy zakupie psiaka kierowałam się
-wyglądem
-wzrokiem

Skoro mam kochać mojego psiaka to ten pies musi przypaść mi do gustu, a w wielu wypadkach nawet kolor może to uniemożliwić!


NIE MOŻNA KIEROWAĆ SIĘ LITOŚCIĄ: ,,wezmę tego psiaka bo na pewno nikt go nie będzie chciał!"
Takie podejście nie jest dobre ani dla ciebie ani dla psiaka!

Aby upewnić się, że wygląd psa nam będzie odpowiadał jak dorośnie ( bo on nie będzie wiecznie szczeniakiem, kiedyś dorośnie  i będzie wyglądał inaczej) warto oglądać zdjęcia na stronie hodowli lub na innych stronach gdzie są pokazane jak wyglądały jako szczeniaki, a jak gdy dorosły!

Wcześniej wspomniany wzrok jest dla mnie bardzo ważny, bo tak jak u ludzi oczy dużo ,,mówią" i może to wydawać się śmieszne, ale gdy patrzyłam na mordkę i ciemne oczy mojego psa ,,mówiły do mnie":
-Zaopiekuj się mną i kochaj mnie, ja w zamian za to oddam ci całe swoje serce!





Zapraszam na Facebooka aby być na bieżąco! Są tam różne ciekawe wpisy i filmiki!  Hau Hau Hau jest na Facebooku!!! <KLIKNIJ TUTAJ>

Copyright © 2014 DOGarnia , Blogger