02:51

Wystawa psów rasowych PRESTIGE w Lesznie cz.1 (zdjęcia)

Ostatnio czyli w niedziele 29 maja pojawiłam się na wystawie psów rasowych w Lesznie. Dziś melduję się na moim blogu by przedstawić wam krótką relację.
W części pierwszej pokażę wam zdjęcia, które udało mi się zrobić, natomiast w części drugiej filmik

Co do samej wystawy mam trochę zarzutów jednak wystawa jak wystawa, wydaje mi się, że sędziowie są bardzo stronniczy i niesprawiedliwi. Nie chcę na ten temat tu pisać wypracowania, ponieważ swoją opinię wyraziłam w filmiku, który pojawi się jak będę miała czas ( trzeba go zmontować :( )
A teraz kilka fotek z tego wydarzenia:

całość, tam po prawej znajdują się sklepy, gdzie można było kupić ciekawe rzeczy dla naszych pupili

dogi jako jedyne chętnie pozowały, choć ich miny nie zawsze były zadowalające

Na ringu piękne dogi niemieckie



nawet gdy zajmie się 4 miejsce to dumnie stać przy takim dogu



Ale piękna poza!
Dasz mi smakołyka?

Ej! Chyba widzę kota!

Albo dasz mi chrupka albo dalej nie idę!

Chodźmy tam! Tamta suczka jest naprawdę ładna :)


Spać! Panciu spać!




będę inny i stanę w drugą stronę


Jestem gotowym biglem  

Pani, nie tak szybko!








Kto będzie pierwszy?






Copyright © 2014 DOGarnia , Blogger